Need help?
Frequently Asked Questions
Nee, dat is niet verplicht. Maar een account aanmaken is wel handig! Hiermee worden je gegevens opgeslagen, zodat je bij een volgende bestelling sneller kunt afrekenen.
Wil je geen account, maar wel op de hoogte blijven van het laatste nieuws en nieuwe collecties? Onderaan onze website kun je je inschrijven voor onze nieuwsbrief. Vul je e-mailadres in bij “Stay up to date” en klik op “Bevestig”. Je ontvangt een bevestiging zodra je aanmelding is voltooid.
Het kan soms even duren voordat de bevestiging in je inbox verschijnt. Controleer ook je spambox.
Heb je na 2 uur nog niets ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@pauladenblanken.nl, en we kijken het graag voor je na.
We doen ons best om uw bestelling zo snel mogelijk te verwerken. Hierdoor kan het voorkomen dat uw bestelling al is ingepakt en wijzigen of annuleren niet meer mogelijk is.
Je kunt ons altijd even bellen of mailen. We kunnen niets beloven, maar kijken graag wat we voor je kunnen doen.
Helaas is het niet mogelijk om achteraf een item toe te voegen. Je kunt het beste een nieuwe bestelling plaatsen.
Om je tegemoet te komen, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Indien mogelijk, voegen we beide bestellingen samen en krijg je de verzendkosten van de tweede bestelling terug. Let op: dit is alleen mogelijk als de eerste bestelling nog niet is verzonden
Adreswijzigingen zijn helaas niet altijd mogelijk. Zodra je bestelling is ingepakt, kunnen we het adres niet meer aanpassen.
Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice; we kijken graag wat we voor je kunnen betekenen.
We proberen populaire items vaak opnieuw op voorraad te krijgen. Dit is echter afhankelijk van de beschikbaarheid bij onze leverancier.
Wil je op de hoogte blijven? Selecteer de optie “Meld mij aan” bij het gewenste item en je ontvangt direct een e-mail zodra uw maat weer op voorraad is.
Let op: items die opnieuw beschikbaar zijn, kunnen snel uitverkocht raken.