Veelgestelde vragen

Ruilen en retourneren

Retour beleid.

  • Artikelen moeten in originele staat zijn, dus ongedragen en ongewassen.
  • Artikelen die mensen of dieren haar bevatten kunnen geweigerd worden.
  • Artikelen met sterke geur zoals rook, parfum of wasmiddel worden niet geaccepteerd.
  • Artikelen met markeringen of vlekken worden niet geaccepteerd.
  • Als je je bestelling retourneert houd rekening dat de retour kosten voor eigen kosten zijn. Met als uitzondering als het artikel beschadigd of verkeerd verzonden is. Dan retourneren wij die kosten achteraf.
  • Artikelen kunnen alleen geruild worden voor hetzelfde product maar in een andere maat/kleur.
  • Houd er rekening mee dat we geen producten kunnen ruilen die een hogere waarde hebben dan degene die u retourneert.
  • Als we uw omruilverzoek niet kunnen vervullen vanwege voorraad, krijgt u het artikel dat u naar ons retourneert terugbetaald.

Retour zenden van 1 of meerdere producten van je order.

Voordat u de artikelen terugstuurt dient u ons retour beleid te lezen voor onze product voorwaarde.

Instructies voor retourneren en ruilen.

  • Als u een ruil aanvraag heeft vermeld dan de kleur/maat van het gewenste item op het retour formulier.
  • Doe de legging in originele staat in de originele verpakking,
  • Voeg het retour forumlier ingevuld bij de verpakking.
  • Breng uw pakket naar een post-NL locatie.
  • Bewaar het verzend bewijs goed.

Hoelang duurt het om een terugbetaling/omruiling te verwerken?

  • Nadat uw retourpakket is afgeleverd in ons magazijn en is verwerkt, worden de kosten voor geretourneerde artikel (en) uitgegeven op de oorspronkelijke betaalmethode die gebruikt is bij het plaatsen van de bestelling bij ons en kan het 3-5 werkdagen duren om deze te verwerken.
  • Er kan omgeruild worden voor hetzelfde product in een andere maat/kleur. Als het item dat je hebt aangevraagd niet op voorraad is of als een product met een hogere waarde wordt aangevraagd, wordt een terugbetaling uitgevoerd voor het / de verzonden item (s). 

 Bestellingen

Wat moet ik doen als ik mijn bevestigingsmail niet heb ontvangen?

  • Controleer uw spam map, soms kunnen onze e-mails in deze map terechtkomen als we geen contact persoon zijn.
  • Kunt u uw bevestiging nog steeds niet vinden? Geen probleem, stuur dan een email naar info@pauladenblanken.com zodat we u kunnen helpen.

Ik mis een artikel uit mijn bestelling?

  • Menselijke fouten zijn soms onvermijdelijk, maar wees gerust. Wij staan klaar voor u om het goed te maken. Stuur een email naar info@pauladenblanken.com met alle details, zodat we u goed kunnen helpen. 

Kan ik iets aan mijn bestelling wijzigen?

Wij begrijpen dat er soms fouten optreden in de enthousiasme van het bestellen!

  • Wij kunnen de volgende wijzigingen aanbrengen in uw bestelling als deze nog niet is verwerkt voor verzending.
  • Verandering van kleur of maat.
  • Stuur hiervoor een mail naar info@pauladenblanken.com 

Kan ik mijn afleveradres wijzingen?

  • Sommige koeriers hebben een zelfbedieningsoptie waarmee u dit kunt doen. Als deze optie voor u beschikbaar is, wordt deze opgenomen in de trackinginformatie die naar u wordt verzonden wanneer uw bestelling het magazijn verlaat. Als de optie niet beschikbaar is kunnen wij dit helaas niet voor u wijzigen als de bestelling geplaatst is. 

Verzending en bezorging.

Hoelang duurt de verzending?

  • De levering van uw product kunt u binnen 1-2 werkdagen verwachten.

Ik heb bericht dat mijn pakket afgeleverd is, maar ik heb het niet ontvangen?

  • We raden je aan om je woning nogmaals dubbel te checken, de buren en de brievenbus.
  • Als u nog steeds geen teken van het pakket ziet wacht dan nogmaals 2-3 werkdagen op verdere levering. Het kan zo zijn dat uw pakket een paar dagen nadat het in eerste instantie is gemarkeerd als bezorgd, wordt bezorg. Als je na deze extra dagen nog niks vernomen heeft van uw pakket. Stuur dan een email naar info@pauladenblanken.com

Betalingen

Wat zijn de betalingsmogelijkheden.

  • iDeal, Creditcard, PayPal, Bancontact